nano Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 amortyzator klapy w czesciach naparawa polega na rozebraniu wyczyszczeniu sprawdzenie gumki w srodku tzw "oring" i kropelka oleju G65 do srodka SORRY mialo znaczyc ISOFLEX PDP65 i na koncu na srubie wysterowanie oporu otwarcia klapy Odnośnik do komentarza
nano Opublikowano 21 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 cd tu widac ta srubke nia sie reguluje opor wlasny amrtyzatora Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto Odnośnik do komentarza
Admin sherlock Opublikowano 21 Czerwca 2017 Admin Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 A co do tego oleju G65 to znalazłem różne informacje o nim: np. olej przepracowany (a taki potrafi być agresywny chemicznie). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Aby zobaczyć więcej treści proszę zarejestrować się.