datbest Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 SONY PCM R-500 Specifications Type: digital audio tape deck Track System: 2-channel stereo Tape Speed: 4.075, 8.15 mm/s Recording Time: 240 minutes Heads: 2000rpm, rotary D/A Converter: 16 bit linear A/D Converter: Super Bit Mapping, 20 bit Sampling Frequency: 48, 44.1, 32kHz Frequency Response: 20Hz to 20kHz Signal to Noise Ratio: 90dB Total Harmonic Distortion: 0.05% Digital Inputs: AES/EBU, coaxial Digital Outputs: AES/EBU, coaxial Dimensions: 482 x 145 x 355mm Weight: 7.2kg Accessories: RM-D757 remote control Year: 1997 Kupiłem go z ciekawości jak działa studyjny DAT. Mechanizm 4-silnikowy,problemów nie stwarza. A druga kwestia która mnie ciekawiła jak wypada dźwiękowo (z opinii czytałem ze studyjne nie grają, nie nadają się do zestawów w domu) w porównaniu z DAT-mi konsumeckimi choćby z SONY DTC-670. Osobiście różnicy nie zauważyłem. SERVICE MANUAL PCM-R500.pdf 2
Admin sherlock Opublikowano 7 Lutego 2020 Admin Opublikowano 7 Lutego 2020 5 minutes ago, datbest said: z opinii czytałem ze studyjne nie grają, nie nadają się do zestawów w domu Albo opinie głuchych, albo tych co ich nie słuchali. Ja nie mam obiekcji co do sprzętu studyjnego. Zawsze chciałem słyszeć to co słyszy realizator w studio.
datbest Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Opublikowano 7 Lutego 2020 Studyjne mają fajne funkcje,których w stacjonarnych nie znajdziemy,choćby ile godzin pracowała głowica.W moim jak kupiłem było 0h przepracowanych(napewno ktoś skasował, bo wątpię żeby był nowy) ,do dziś nie znalazłem jak kasuje się godziny przepracowanej głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Aby zobaczyć więcej treści proszę zarejestrować się.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się