Skocz do zawartości

Jakie wybrać kolumny?


Jakub82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o radę w doborze kolumn odsłuchowych, podłogowych, satelitów, głośników, monitorów ect. byle by pasowały mocą do wzmacniacza i się nie spaliło a dobrze grało, z moim wzmacniaczem i ko;cówką mocy zależy mi na stereo a nie na kinie domowym do:
- wzmacniacz Technics A 800S Mark II,
- Amplif SU- C800UM2
Z góry zaznaczam że nie jestem audiofilem lecz amatorem który spełnia swoje marzenie z dzieciństwa sprzed 20-stu paru lat wstecz jak stał w sklepie jako dziecko patrząc na te "klocki" na które nie było go stać ☹️ ?
Choć dziś też budżet mam ograniczony dlatego też nie sięgam po coś co jest dla mnie nie dostępne. 
Pokój w jakim będzie grało ma ok 20 m2 w prostokącie. 
Muzyka do odsłuchu : praktycznie każda z naciskiem na elektro, prezes symfonię, kalsykę, pop, rock. 
Dysponuję kwotą 2000 zł +- 500 zł. 
W zestawie mam jeszcze:
- korektor DSP SH Ge90,
-CD Sl-pg 570a,
-Tuner ST - GT650. 
Oczywiście wszystko Technicsa. 
W przyszłości chciałbym go rozbudować o decka i gramofon. Proszę znawców tematu jaki klocek wybrać jeśli chodzi o kasetę jedną kieszeń czy dwie. Ponoć jedna kieszeń jest lepsza z 3 głowicami. Jeśli ktoś może podsunąć mi konkretny sprawdzony model i decka i gramofonu oczywiście Technicsa będę wdzięczny.
Interesuje mnie też instrukcja obsługi w j. Pl do w/w wzmacniacza, amplifa i CD. Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Moderator

Dobór kolumn jest strasznie subiektywny.

Nie każdemu podoba się takie samo brzmienie, nie każde kolumny zagrają z każdym wzmacniaczem, nie każde pomieszczenie odda scenę dźwięku itd.

U mnie pamiętam po przeprowadzce skończyło się strasznym rozczarowaniem a sprzęt był ten sam.

Najlepiej byłoby posłuchać u kogoś albo w jakimś salonie audio, może pożyczyć kolumny albo zabrać swój wzmacniacz do kogoś.