Skocz do zawartości

Z jakich serwisów korzystacie?

paroos

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Czy jest na forum ktoś, kto podjął by się naprawy nieswojego sprzętu? :)

A może znacie jakieś nadal istniejące serwisy, w których dobrze zajmą się kilkudziesięcioletnim audio?

Ja niestety nie znam się na tym w ogóle, więc nawet boję się go włączyć żeby czegoś nie uszkodzić.

Polecicie jakieś miejsce?

Nie mam tego dużo, może z 2 decki i dwa 'radia', kilka walkmanów.

Ale jednak szkoda żeby stał i się niszczył.

Przykładowo mam deck Aiwa Excelia XK-007.

Z tego co wiem to fajny sprzęt, bardzo chciałbym go posłuchać.

Widziałem na forum wątek o jego naprawach, ale nie śmiał bym prosić ich autorów, bo naprawy dla siebie to jednak co innego.

Pozdrawiam

Piotrek

Bielsko-Biała

Opublikowano

Witaj Piotrze na forum,

ja korzystam z pomocy kolegi z forum Andrzeja o nicku Krecik.

On nie tylko naprawia, ale przede wszystkim odnawia oraz często poprawia "fabrykę". 

Poniżej relacja jego z naprawy mojego szpulaka Akai. Harman Kardon CD 491 już czeka w kolejce do niego ;) .

Jak poczytałem to ta Twoja Aiwa też zacna jest. Jeżeli zalezy Tobie aby pograła bez problemu ( i do tego dobrze ) ładnych pare lat, to napisz do Andrzeja: czy i za ile Tobie ją naprawi a raczej odnowi i skalibruje jak z fabryki. Ostrzegam, że Andrzej nie idzie na skróty i to co weźmie na warsztat to dokumentnie rozbierze i odnowi.

Wiaże się to z pewną ilością roboczogodzin przy takim rozłożeniu decka na czesci i odnowieniu a w związku z tym z kosztami takiej naprawy.

Dlatego uwazam, że sprzęty które sa topowe i stanowią pewną wartość ( z ekonomicznego punktu widzenia ) opłaca się tak odnawiać. Choc znam fanów unitry, którzy tak u niego odnawiali decki polskie.

Pomijam magnetofon szpulowy koncert 2 ścieżkowy, specjalnie tuningowany i serwisowany dla Marka Bilińskiego !!! przez Andrzeja.