JaKub Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Prędkość przesuwu taśmy: 4,76 cm/s Prędkość przesuwu taśmy przy kopiowaniu z dużą prędkością: 9,53 cm/s Odchyłka prędkości przesuwu taśmy: ±1,5% Nierównomierność przesuwu taśmy: 0,25% Pasmo przenoszenia: • taśma żelazowa Fe2O3 40÷12500 Hz • taśma chromowa CrO2 40÷14000 Hz • taśma metalowa 40÷14000 Hz Pasmo przenoszenia przy kopiowaniu:z normalną prędkością • taśma żelazowa Fe2O3 40÷12500 Hz • taśma chromowa CrO2 40÷14000 Hz • taśma metalowa 40÷14000 Hzz dużą prędkością dla wszystkich rodzajów taśm) 40÷10000 Hz Stosunek sygnał/szum (ważony) z włączonym układem redukcji szumów DOLBY B dla taśmy chromowej: ≥55 dB Czułość wejść: • LINIA ≤200 mV • MICRO ≤1 mV Impedancja wejściowa: • LINIA ≥47 kΩ • MICRO ≥2 kΩ Napięcie wyjściowe:≥500 mV Poziom zniekształceń: • taśma żelazowa Fe2O3 ≤2% • taśma chromowa CrO2 ≤3% • taśma metalowa ≤3% Dopuszczalny pobór mocy: 30 VA Zasilanie: sieć 220 V - 50 Hz Wymiary: 440x112x260 mm Ciężar: ca 7 kg Mam już trochę polskich decków i wzięło mnie ostatnio na tego MDS 446. Ten na zdjęciu nie jest mój - fotka z netu, ponieważ mój egzemplarz jest dość wymęczony i jak na razie z nim walczę. Kolejny, z panelem w lepszym stanie już w drodze, a na części jest jeszcze McVoice MDS 445, ale do rzeczy... Egzemplarz który dostałem od kolegi jest "pokręcony" i widać ślady czyjejś ingerencji. Widocznie komuś grał "za cicho", bo poziomy odczytu dla obu kieszeni były ustawione na full. Zauważyłem też, że obie kieszenie kręcą za szybko i każda z inną prędkością. Chciałem więc zacząć od ustawienia obrotów i tutaj się trochę zdziwiłem... Regulacja obrotów znajduje się w silnikach, a dojście od nich jest żadne! Zastanawia mnie, jak ustawiali je w fabryce? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że montowali silniki z już ustawionymi obrotami. Zaciekawiło mnie też miejsce na łożysko drugiego koła zamachowego. Może planowali zrobić w nim auto-reverse? Albo konstrukcja mechanizmu została wzięta z jakiegoś magnetofonu z auto-reversem? 3
audiotone Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 A przez tę blachę za silnikiem nie dostaniemy się cienkim wkrętakiem do podkówki od regulacji w silniku ? Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto Czy kąt jest za duży, a może ten otwór jest przypadkowy w tym miejscu ?
artekk Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Wow, ale koło i elektromagnesy, to nie przymierzając jak w Tandbergu albo Dualu 844
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez ke_raj,
schemat ideowy
Rekomendacja dodana przez sherlock
0 reakcji
Pokaż odpowiedź
Aby zobaczyć więcej treści proszę zarejestrować się.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się