Jump to content

Diora MDS 446


JaKub
 Share

Recommended Posts

5c7578654b9f9bb009b451b14328.jpg.6d7a49b69b4983b3c182c3655cc5ee63.jpg

 

  • Prędkość przesuwu taśmy: 4,76 cm/s
  • Prędkość przesuwu taśmy przy kopiowaniu z dużą prędkością: 9,53 cm/s
  • Odchyłka prędkości przesuwu taśmy: ±1,5%
  • Nierównomierność przesuwu taśmy: 0,25%
  • Pasmo przenoszenia:
    • taśma żelazowa Fe2O3 40÷12500 Hz
    • taśma chromowa CrO2 40÷14000 Hz
    • taśma metalowa 40÷14000 Hz
  • Pasmo przenoszenia przy kopiowaniu:
    z normalną prędkością
    • taśma żelazowa Fe2O3 40÷12500 Hz
    • taśma chromowa CrO2 40÷14000 Hz
    • taśma metalowa 40÷14000 Hz
    z dużą prędkością
    dla wszystkich rodzajów taśm) 40÷10000 Hz
  • Stosunek sygnał/szum (ważony) z włączonym układem redukcji szumów DOLBY B dla taśmy chromowej: ≥55 dB
  • Czułość wejść:
    • LINIA ≤200 mV
    • MICRO ≤1 mV
  • Impedancja wejściowa:
    • LINIA ≥47 kΩ
    • MICRO ≥2 kΩ
  • Napięcie wyjściowe:≥500 mV
  • Poziom zniekształceń:
    • taśma żelazowa Fe2O3 ≤2%
    • taśma chromowa CrO2 ≤3%
    • taśma metalowa ≤3%
  • Dopuszczalny pobór mocy: 30 VA
  • Zasilanie: sieć 220 V - 50 Hz
  • Wymiary: 440x112x260 mm

Ciężar: ca 7 kg

 

 

Mam już trochę polskich decków i wzięło mnie ostatnio na tego MDS 446. Ten na zdjęciu nie jest mój - fotka z netu, ponieważ mój egzemplarz jest dość wymęczony i jak na razie z nim walczę. Kolejny, z panelem w lepszym stanie już w drodze, a na części jest jeszcze McVoice MDS 445, ale do rzeczy...

Egzemplarz który dostałem od kolegi jest "pokręcony" i widać ślady czyjejś ingerencji. Widocznie komuś grał "za cicho", bo poziomy odczytu dla obu kieszeni były ustawione na full. Zauważyłem też, że obie kieszenie kręcą za szybko i każda z inną prędkością. Chciałem więc zacząć od ustawienia obrotów i tutaj się trochę zdziwiłem... Regulacja obrotów znajduje się w silnikach, a dojście od nich jest żadne! Zastanawia mnie, jak ustawiali je w fabryce? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że montowali silniki z już ustawionymi obrotami.

Zaciekawiło mnie też miejsce na łożysko drugiego koła zamachowego. Może planowali zrobić w nim auto-reverse? Albo konstrukcja mechanizmu została wzięta z jakiegoś magnetofonu z auto-reversem?

 

IMG_20190116_211748.jpg.36344e4f7215eb9d2c906131e68446bf.jpg IMG_20190116_211801.jpg.37f4792d577e9a48f714cffa82874e60.jpg IMG_20190116_211817.jpg.db4a3092860b079bfd50dbd0ee04baa2.jpg IMG_20190116_210437.jpg.1bfd54c7739b64df35230261348accbf.jpg

  • +1 3
Link to comment
Share on other sites

A przez tę blachę za silnikiem nie dostaniemy się cienkim wkrętakiem do podkówki od regulacji w silniku ?

 

Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

 

Czy kąt jest za duży, a może ten otwór jest przypadkowy w tym miejscu ?

Link to comment
Share on other sites

This topic has more replies, but you'll need to be signed in to view them.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use Guidelines Privacy Policy.