Skocz do zawartości

Mitsubishi DT-530


Niecerkiewny

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejnym modelem, który przewinął się przez serwis był DT-530. Widziałem ten deck również pod nazwą DIATONE DT-530.

 

IMG_7758.JPG.e4a32dc80dbc419fd49f3e06029f1c51.JPG

MITSUBISHI DT-530

 

Specification

Truck form    Four trucks / two channels 
Motor    DC servo motor
Head    For Recording plays: Sendust head
For elimination: Ferrite head
Magnetic tape velocity    4.75cm/s
Fast forward / rewinding time    It is C-60 tape and is about 105 seconds.
Wow and flutter    0.07% or less (WRMS)
Frequency response    30Hz - 14kHz (normal tape)
                                    30Hz - 16kHz (a special, Fe-Cr, metal)
Signal to noise ratio    Dolby out: 56dB or more
Dolby in: 64dB or more
Equalizer damping time constant    3,180 microseconds/120microsecond (normal tape)
3,180 microseconds/70microsecond (a special, Fe-Cr, metal)
Input sensitivity/impedance    Mic: 0.3mV/1.8kohm
Line: 90mV/50kohm
An Output voltage/impedance    Line: 440mV/22kohm
Headphone: 80mV/eight ohms
Dimensions    Width 424x height 154x depth of 244mm
Weight    4.6kg

 

IMG_7772.JPG.c133beca78cad2f5b38ccbd8bc2eaebc.JPG  IMG_7730.JPG.c3c65cdfa8b72b063f93ffe226341150.JPG

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Też się kiedyś nad tym zastanawiałem, przecież już mieli te elektromagnesy powszechne.... wyprodukowanie tych dźwigni było z pewnością bardziej kosztowne i kłopotliwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aby zobaczyć więcej treści proszę zarejestrować się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na nasze Warunki użytkowania Regulamin Polityka prywatności.