Skocz do zawartości

Zakup decka 3 head.


mich64

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ to mój pierwszy post jeśli się nie mylę, witam wszystkich serdecznie :)

Obecnie jestem użytkownikiem dwóch decków 2 head: Kenwooda  KX-550 HX i JVC  TD-X335. Z obydwu jestem w miarę zadowolony, chociaż JVC nie nadaje się obecnie do nagrywania  - potrzebuje serwisu. Posiadaczem Kenwooda jestem już ponad dwa lata i sprzęt sprawuje się naprawdę dobrze, jednak w porównaniu z JVC jego brzmienie jest trochę metaliczne, moim zdaniem ma kiepską równowagę między tonami wysokimi a niskimi, przeważają wysokie. Z JVC jest odwrotnie, z tym, że dół jest bardzo plastyczny i miękki co bardzo lubię. Pomyślałem sobie, że potrzebna jest jakaś zmiana. Chciałbym kupić decka 3 head, który byłby brzmieniowo czymś pośrednim,  ale ponieważ nie mam doświadczenia z takim sprzętem proszę szanownych forumowiczów w doradzeniu co warto byłoby kupić.  :) 

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Odpowiedzi 12
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • mich64

    6

  • sherlock

    3

  • ke_raj

    3

  • chorazy3

    1

Top użytkownicy w tym temacie

Kup jakąś AIWĘ ca 1990 r. np. F800, F880 (F780), F900, F810 jak wersja bardziej budżetowa ale też daje radę, a jeśli pozwolą finanse to XK-007 lub XK-009 lub ich nowsze odpowiedniki XKS-7000 lub XKS-9000. Szczególne pierwsze dwa modele oraz XK-007 mają dobry stosunek cena-jakość, są dość niezawodne i do tego dość proste w naprawie.

Edytowane przez chorazy3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Temat - rzeka. Warto wskazać kilka priorytetów, np. cena, marka lub kraj pochodzenia, informacja czy Kolega coś umie sam naprawić/poprawić w urządzeniu itp. Inaczej możemy ciągnąć temat tygodniami i zawsze będzie jakaś nowa propozycja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aby zobaczyć więcej treści proszę zarejestrować się.