Skocz do zawartości

Wzmacniacz do Ruark Talisman II


Elendarion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem laikiem odnośnie sprzętu audio. Sporo czytam ale teoria ma się nijak w praktyce. Zakupiłem w świetnym stanie parę Ruark Talisman II za śmieszne pieniądze. Czytając o nich dobre recenzje. 

Chce kupić kino domowe yamaha rx-v6a(nowe) i podpiąć do tego wszelakie możliwe sprzęty tzn tv, xboxa, spotify. Moja żona lubi minimalizm i nie ma szans bym miał kilka klocków w salonie. Dzięki wejściu pre out chciałbym te Talismany używać do samej muzyki. W domu muzyka gra non stop... Ale obecnie to taki pół środek. Szukam wzmacniacza który nie będzie męczył ucha, będzie miał wystarczająco energii by na niskich wartościach czuć było te moc, taki otulający dźwięk. Nie szukam białego kruka, a raczej czegoś co z tymi kolumnami da efekt który będzie cieszył uszy. 

 

1) Ile pieniędzy możemy przeznaczyć na sprzęt?
1000, 1500 max.

2) Czy sprzęt ma być nowy, czy używany.
Używany.

3) Czy chcemy sprzęt stereo, kino domowe czy sprzęt analogowy
 wzmacniacz stereo.

4) Jaki jest sprzęt towarzyszący
Yamaha rx-v6a, chyba że ktoś ma lepszy pomysł w tej półce cenowej. Myślałem nad odtwarzaczem CD ale to kolejny klocek a nie mam miejsca obecnie i żona mi będzie marudzić. 

5) Jaka jest powierzchnia pokoju?
Około 20m2, w prostokącie. Jednak to się może zmienić za rok. 

6) Jakiej muzyki słuchamy? 
Słuchamy praktycznie wszystkiego, dlatego chciałbym aby wzmacniacz był w miarę uniwersalny.
Przede wszystkim: lata 70-80, czasem coś mocniejszego ale nie trash metal, żadnego techno. Muzyka filmowa, Queen, Bowie. Nie słucham hip hopu i muzyki klasycznej.

7) Czy to ma być jednorazowy zakup na kilka lat, czy też będziemy stopniowo rozbudowywali zestaw? Póki się nie zepsuje chciałbym używać. Odtwarzacz Cd do tego i kilka płyt, Chciałbym w przyszłości kupić. Jak ogarne jak to schować.

8 ) Jakich funkcji oczekujemy od sprzętu: