paroos Postat Aprilie 28, 2025 Postat Aprilie 28, 2025 Cześć Czy jest na forum ktoś, kto podjął by się naprawy nieswojego sprzętu? A może znacie jakieś nadal istniejące serwisy, w których dobrze zajmą się kilkudziesięcioletnim audio? Ja niestety nie znam się na tym w ogóle, więc nawet boję się go włączyć żeby czegoś nie uszkodzić. Polecicie jakieś miejsce? Nie mam tego dużo, może z 2 decki i dwa 'radia', kilka walkmanów. Ale jednak szkoda żeby stał i się niszczył. Przykładowo mam deck Aiwa Excelia XK-007. Z tego co wiem to fajny sprzęt, bardzo chciałbym go posłuchać. Widziałem na forum wątek o jego naprawach, ale nie śmiał bym prosić ich autorów, bo naprawy dla siebie to jednak co innego. Pozdrawiam Piotrek Bielsko-Biała