Skocz do zawartości

Cyfra a analog


awatar2000

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji zakupu magnetofonu, konkretnie Kenwood kx-9010 naszła mnie taka myśl.

Kupując kasety oryginalnie nagrane z epoki przed płytami CD wiadomo, że taka kaset nagrywana była ze źródeł analogowych.

A jeśli chodzi o muzykę współczesną i nagrywanie jej na kasety.

Jeśli z radia czy z sieci to wszystkie źródła są cyfrowe i te źródła nagrywając na kasetę to mieszamy cyfrę z analogiem i jak to się ma?

Jestem laikiem w tym temacie ale tak mi przyszło to zagadnienie do głowy i nie chce wyjść.

Czyli co powstaje "nowa" jakość? No bo na pewno przegrywając z cyfry na analog jakim jest kaseta nie będzie to to samo jakbym nagrywał na kasetę np. z czasów analogowego radia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • sherlock

    9

  • audiotone

    9

  • nano

    4

  • paluch.

    3

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

analog cyfra  cyfra analog  :-)

 

nie kombinuj  :-)

 

wez po prostu  CD  i przegraj go  na  kasete ..

 

zamnknij oczy i posluchaj co ci lepiej odpowiada ...

 

co ja gwarantuje to to ze

 

magnetofon brzmi inaczej ... i tu nie chodzi czy liepiej cz gorzej

chodzi o przyjamna dla ucha muze

 

..

 

nagrywania z  satelity  np cyfry  nie ma sensu

jakosc nadawana przez sat  jest okropna

 

..

 

mp3  w bardzo dobrej jakosci  moze juz ponagrywac  jelsi ci to sprawia przyjemnosc  ( wav  acc    itp )

 

mp3 ze streamnigu  to porazka 

 

..

 

radio z eteru

prawdopodobnie  juz i tak jest cyfrowane

trzeba znalesc  program radiowy w twojej okolicy  ktore sie nadaje do nagran  i testowac testowac testowac sluchac testowac

 

..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


  • Admin